MÜŞTERİ
İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ UYGULAMASI
Bu uygulama, tüm SOFTTRANS® operasyon modülleri ile entegre olarak çalışmakta,
bir taşımacılık şirketinin müşteri portföyünü büyütmesi, mevcut müşterilerini
takip etmesi ve hizmet kalitesini yükseltmesini sağlamaya yönelik işlev ve
olanakları içermektedir:
• Pazarlama, satış ve müşteri temsilcilerinin ve yöneticilerinin tanımlanması
• Temsilcilere parametrik gruplamalar bazında hedef ve kota verilmesi ve
gerçekleşme analizleri
• Temsilci bazında ciro ve kârlılık analizleri ve prim hesaplaması
• Temsilci bazında fiyat ve indirim yetkileri tanımlanması
• Parametrik kategori yapısı ile firma bazında sınırsız veri girişi ve
raporlaması
• Parametrik olarak tanımlanan müşteri durumlarının takibi (aday, hedef,
düzenli, kayıp, vb.)
• Müşteri grupları ve seviyeleri oluşturma ve analiz olanağı
• Birlikte karar veren firmaların tanımlanması ve takibi
• Mükerrer kart oluşmasını azaltıcı kontroller ve mükerrer kart birleştirme
işlemleri
• Müşteride ilişki kurulacak kişilerin takibi, kişi bazında sınırsız veri girişi
ve raporlaması
• Müşterilere ilişkin özel bilgilerin, önemli günlerin ve rakiplerin
faaliyetlerinin takibi
• Özel günlerde otomatik e-posta gönderimleri
• Müşterilerle yapılan görüşme ve randevuların takibi
• Pazarlama aktiviteleri planlaması, uyarılar, faaliyet istatistikleri
• Fiyat tarifelerinden otomatik teklif oluşturulması, verilen tekliflerin durum
takibi
• Parametrik kategori yapısı ile teklif bazında raporlama amaçlı sınırsız veri
girişi ve istatistiksel analizler
• Müşterilerden gelen şikâyet ve isteklerin takibi, otomatik uyarı yapılması
• Kategori yapısı ile şikâyet ve istek bazında raporlama amaçlı sınırsız veri
girişi ve istatistiksel analizler
• Düzenleyici ve önleyici faaliyetlerin planlanması, şikâyetler ile
ilişkilendirilmesi ve izlenmesi
• Temsilci şikâyetlerinin girişi, takibi ve istatistiklerinin tutulması
• Müşteri istatistikleri, iş hacmi ve ciroya göre en iyi müşteriler, hareket
görmeyen müşteriler, yeni müşteri istatistikleri
• ABC ve RFM analizleri ile müşteri konumlandırma
• Mevcut, potansiyel ve uygulamada müşteri hareketlerinden hesaplanan müşteri
durumları ve takibi
• Bölüm bazında müşteri yükleme sıklıklarının takibi
• Öncelikli müşteri takibi
• Kampanya yönetimi, kampanya etiketleri basımı, kampanya sonuçları analizi
• Kampanya dokümanlarının ilgili firmalara elektronik posta ve faks yoluyla veya
basılı olarak gönderilmesi
• Adres-mektup birleştirme özelliği
• Firma ve kişi bazındaki kategorilerden filtreleme yaparak seçme ve gönderim
yapma olanağı
• Yılbaşı, bayram ve özel günler için etiket basımı veya adres-metin birleştirme
ile dosya gönderilmesi
• Kampanya ve toplu gönderimler için çeşitli operasyon raporlarından firma seçme
olanağı
• Tüm modüller içinden tek tuş ile müşteri bilgilerine ulaşılarak, randevu,
görüşme, şikâyet, yükleme bilgileri, verilmiş teklifler ve diğer evrakların
izlenebilmesi
• Elektronik ortamda gelen her türlü doküman ve e-postanın firmalar ve
yüklemeler ile ilişkilendirilebilmesi
• Hatırlatma sistemi ile kullanıcıların uyarılması
• Mobil CRM Uygulaması ile karşılıklı veri aktarımı
• Ziyaretçi takip sistemi