AMBAR YÖNETİMİ UYGULAMASI

Ambar Yönetimi Uygulaması, SOFT Lojistik Yönetim Sisteminin çekirdeğini oluşturmaktadır. Eş zamanlı olarak birden fazla firmaya lojistik hizmet vermek üzere, malzemelerin ambar içinde en uygun yerlerde, uygun sürelerde stoklanmasını, gerekli olan ambar içi hareketlerin yapılabilmesini, gelen taleplere göre malzemelerin ambar içinde en kısa sürede toplanıp sevk edilmesini sağlayan ve tüm bu hizmetleri ücretlendirebilen bir yapıda çalışır. Bu uygulama SOFTFİNANS’ın Satınalma Yönetimi, Stok Kontrol, Satış Yönetimi, Sevkıyat Yönetimi ve Barcode Entegrasyonu modülleri ile entegre olarak veya bağımsız çalışabilir.

• Çoklu ambar yönetimi
• Ambar içi bölüm koridor, yer ve raf tanımları
• Yerlerin karantina, kalite kontrol, soğutmalı alan olarak tanımlanabilmesi
• Yerlerin stoklama, toplama, transit alanı olarak tanımlanabilmesi
• Yerlerin mal cinsine göre ayrılabilmesi
• Mal kabul listesi
• Mal kabul ve irsaliye arasında fark olan malların listesi
• Malzeme kabul, yerleştirme, toplama ve sevkıyat hareketleri
• Palet takibi
• Kullanıcı tarafından tanımlanabilen ambar içi hareketler (palet bozma, etiketleme gibi)
• Depolama ve ambar içi hareket tarifeleri
• Elleçleme hareketlerinin ve depolamanın tarifelerden ücretlendirilmesi
• Hareket yapıldığı anda veya dönemlik ücretlendirme yapılabilmesi
• Palet/koli/birim bazında stok takibi
• Kasa, rulo gibi standart olmayan ikinci birim üzerinden de hareket takibi yapılabilmesi
• Son kullanım tarihi takibi
• Kalite kontrol
• Seri no takibi
• Minimum ve maksimum stok seviyesi takibi
• Yer sıralı Malzeme Toplama Listesi (Picking List) basılması